2011. december 23., péntek

Nyertem,nyertem! :) + Egy csodás meglepetés ajándék érkezett

Kedves blogíró társaim csodás alkotásairól szóljon most a bejegyzés...csak annyit mondhatok mindegyik szépséges, abszolút az Én ízlésem szerint készült romantikus, bájos kézimunka...

Emma nemrég játékot hirdetett, ahol Én nyertem meg a  Tündéri Lonka által készített csodás kitűzőt...nagyon köszönöm!
Annyira örültem, mert Én nem igen szoktam nyerni - férjem szerencsésebb, ha együtt vagyunk, akkor általában sikerül  pl. egy tombolán, de jómagamnak valahogy nem megy! :) Hát most sikerült és köszönöm!


A másik meglepetés ma érkezett a postán: Otthonteremtő készítette Nekem az alábbi csodás kis szivet.
Kedves, szívetmelengető szavak kíséretében érkezett igazi meglepetésként! Nem tudom honnan tudta meg a címem
- talán Mammka keze van a dologban? :-) - de természetesen nem baj, nagy örömet okozott vele!
Köszönöm!




Mindannyian fantasztikusak vagytok!

Kétség nem férhet hozzá, hogy milyen sok kedvességet, szeretetet  kaptam a blogírás által  megismert barátoktól! A köszönöm szó talán kevés, de nem tudom szebben kifejezeni...

Áldott, békés Karácsonyt kívánok sok-sok szeretettel!!!

5 megjegyzés:

Emma írta...

Olyan jó látni hogy így örülsz! :) Ilyenkor azt érzem, hogy van értelme annak amit csinálok, a blognak, mindennek :)

Nagyon boldog ünnepeket kívánok!

Timi írta...

Együtt örülök én is veled...♥!
Nagyon szép ajándékokat kaptál!!!
Boldog karácsonyt!

BoGyo írta...

Csodaszépek a nyeremények! Nagyon boldog karácsonyt!

Katalin írta...

Olyan jó látni az örömödet,
veled örülök:)
Boldog Karácsonyt:))

Tündéri Lonka írta...

örülök, hogy ilyen jó helyre került, és ennyire örülsz neki:)
nagyon tetszik a blogod, sokoldalú és szépséges

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...