2011. december 16., péntek

Karácsonyi gömbdísz vintage-ben!


Sokszor van lelkifurdalásom amikor nézem a blogokat: olyan ügyes mindenki, annyi szépséget alkottok...Én meg csak a mások által kreált dolgokat tudom feltenni! 
Én is csináltam pár dolgot, de vagy a normális fényképezőgép hiánya vagy a bátorságom hiánya akadályoz abban, hogy lefotózzam és feltegyem a blogra.
Tegnap este pl. egy teljesen natúr lenvászon kis kört varrtam, kitömtem egy picit a hasikóját és a tetejére egy horgolt poháralátét került. Spárga és már lóghat is! :) Annyira cuki lett! 
Na őt le fogom fényképezni és felteszem majd, de a többi próbálkozásaimról csak egyet-egyet....

Most megint találtam olyan díszeket, amelyek egyrészt az Én ízlésvilágomba illeszthetők, másrészt valószínüleg még jómagam is boldogulnék velük. Karácsonyi gömbök vintage stílusban, natúr színekben, szelíd kis gyönggyel...piros csíkosban (Fróninak szintén tutira bejön) ill. a végén egy kakukktojás...na az is édes darab! Nekem nagyon bejönnek!

Szép napot mindenkinek!





  
A kakukktojás a sok gombóc között:


5 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon köszi Fróni!!!!!Már évek óta őrizgetem a hungarocell gömbjeimet.Hétvégén velük szeretnék ügyködni.
ÉS: tessék feltenni az alkotásaidat!!!!!!Nagyon szeretném látni,te kis maximalista!:)

Fróni írta...

:D :D Neked meg mindig igazad van!!!!Igenis Anyu! :D

Rózsa írta...

Kedves Fróni, csak bátran, egyikünk sem profi fényképész, biztos vagyok benne, hogy jó ötleted van a díszekhez, az egész blogod jó ízlésről árulkodik.

Ulla's Quilt World írta...

Hi! Greetings from Finland! Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters/crafters all around the world! www.quiltworld2.blogspot.com
Yours, Ulla

Földi Ádám írta...

Szia Fróni! Eddig számomra ezek a gömbök a legszebbek... egészen életszerűek, távol minden mesterkéltségről. Eszembe juttatta nagymamámék karácsonyfáját, ami nem is fenyő, hanem boróka volt. Efféle díszek voltak rajta. Dió arany és ezüst papírban, illetve szaloncukor papírok kitömve papírgalacsinokkal... akkoriban nem engedhették meg maguknak, hogy minden évben vegyenek. Mégis olyan szép volt... sokáig hittem, hogy valóban az angyalok hozták. Talán jobb lenne a világ, ha ma is elhinnénk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...