2011. december 17., szombat

A Lista


Hajjjajjjj...Listát írok! 
Nem szoktam.
Eddig valahogy mindig össze tudtam rakni fejben a dolgaim-most nem megy. Lista nélkül nem indulok már el, mert az tuti, hogy amiért ténylegesen mentem, pont az nem fogom megvenni.

A karácsony pedig különösen problémás. Illetve nem is ez a helyes kifejezés...a karácsony nem probléma: egyszerűen több a tennivaló és kevesebb rá az időm. Úgyhogy összedugtam a buksimat Magammal és megbeszéltem Velem, hogy miket kell csinálnom.:)


Ügyesenokosanpraktikusan kell megtervezni mindent - kell egy jó vezető aki tervez, kell egy aki koordinál és a kivitelezők...akkor minden tuti lesz! Ezt mondják a marketingesek, meg mindenféle agyontanulthipersupervisorok...hát ha ezt tanítják a főiskolán, akkor biztos úgy is van!

Miután pedig Én leszek a tervező, a koordinátor és a takarítómosóvasalószakácscukrász tündérke is, így bizonyára nem jöhet hiba a számításba - hiszen már jól megterveztem, nekiállok és közben megállok, hogy koordináljam Magam! :D 
Áhh..gyerekjáték lesz! 
 Sima ügy!

Csak pozitívan Frónikám! Tudod!? Ahogy megbeszéltük!



Bár nem fogadok meg semmit, most kivételt teszek: meg kell próbálnom lazára venni a figurát: azért sem fogok hullafáradtan karácsonyozni! 
Ilyen szépen mosolyogva, blúzocskába fogok keringeni a lakásban és teszem a dolgom. 

Kifüggesztem jól látható helyre a listám...kapcsolok vmi jó zenét és hajráááááááááááááááááááá!
Mindenkinek jó készülődést!

2 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Hajrá, hajrá! Örülök, h rátaláltál az ősi megoldásra, én már csak tudom, hiszen az én indián nevem? Cetligyáros :-)

Fróni írta...

:D Ez nagyon jó! Cetligyáros... hihi.... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...